Hírek, események

ÜNNEPEK UTÁNI ZSÍRÉGETÉS I.

Biztosak vagyunk benne, hogy az ünnepek alatt felszedtél egy kis felesleget. Viszont ezzel nincs semmi baj, ilyenkor el kell engedni magad. Jókat enni, inni, a családdal lenni, szórakozni, meglátogatni a rokonokat. Ezek mellett nem csoda, hogy nincs időd és kedved se edzeni, mivel ilyenkor a maradék időben jobban esik a lustálkodás.

Tovább

AZ EGÉSZ TESTET ÁTMOZGATÓ EDZÉS

Akármit is keresel: reggeli edzést vagy éppen a kemény edzés utáni átmozgató edzést, ez az az edzés, ami kell neked. Gyorsan végrehajthatod, ugyanis körülbelül csak 30 percet vesz igénybe és emellett hatékony is.

Tovább

LEGYÉL SZÁLKÁS AKÁRHOL III.

Az előző részekben leírtuk, hogy mi az alapja ennek a kinti edzésnek, valamint az első napi edzéstervet is bemutattuk neked, ami főként a robbanékony erőt hívatott fejleszteni sok pliometrikus elemmel megspékelve. Továbbá, a második napi edzéstervet is, ami inkább az erőt fejlesztő gyakorlatokból állt.

Tovább

LEGYÉL SZÁLKÁS AKÁRHOL II.

Az előző részben leírtuk, hogy mi az alapja ennek a kinti edzésnek, valamint az első napi edzéstervet is bemutattuk neked, ami főként a robbanékony erőt hívatott fejleszteni sok pliometrikus elemmel megspékelve.

Tovább


5 MEDICIN LABDÁS GYAKORLAT

Még az ókorban is ismerték az előnyeit a súlyos bőr tréning labdáknak. Mivel amellett, hogy biztonságosan lehet vele edzeni a test összes izomcsoportját meg lehetett vele dolgoztatni. Jól fejleszti az erődet, emellett nem okoz kárt senkiben és semmiben, ha ki akarod ereszteni a frusztrációdat.

Tovább


10 PERCES LÁBEDZÉS

Olyan nincs, hogy nincs időd egy edzésre. Mindig van egy edzésterv, amivel átmozgathatod az izmaidat. Tehát ideje kiúszni a kifogások tengeréből és csinálni azt, amit megkövetelnek az izmaid. Egy rövid, de intenzív edzés még mindig jobb, mintha nem is edzenél egyáltalán.

Tovább

NAGY VÁLLAK!!

A felsőtested szélesítése a legegyszerűbb és a leghatékonyabb módja annak, hogy vékonyabbnak tűnjön a csípőd. De ezt nem érheted el csak a gépekkel és az oldalemelésekkel. Mutatunk négy klasszikus gyakorlatot, amivel felrobbannak a deltáid és azt az izomtömeget éred el, amit szeretnél.

Tovább